tirsdag 13. april 2010

Mamma har hjemmekontor i dag!

Og da gikk jo første hjemmealenedag kanskje ikke akkurat som mamma og Eivind hadde forventet..... jeg kom meg ut.......først så tittet jeg meg litt rundt på stua og kjøkkenet - men det var ingen der - så da bestemte jeg meg for å ta trappa fatt og gikk opp i 2 etasje. Det var egentlig ganske dumt av meg.......det var ingen der - og jeg turde ikke å gå ned trappa.......så da ble jeg liggende der oppe helt til Eivind kom hjem fra skolen, skal si jeg sa fra hvor jeg var når han kom hjem!!!!


Mamma har hjemmekontor i dag.......hun følte vel at hun måtte klekke ut en ny plan på hvordan holde meg inne......så da ble det litt ommøblering og vips så har jeg fått ny "barikade" - tja, vi får se hva jeg mestrer i morgen - gidder ikke å gjøre noe med det i dag - tror jeg skal gi Ole Brumm en omgang i stede.










Forresten er det veldig kjekt at mamma er hjemme - da kan jeg nemlig gå opp i 2 etasje, også roper jeg på henne - så hun må bære meg ned, blir liksom trim for oss begge to det. Kost meg litt ute i dag også - fikk sove litt i stolen igjen - mamma syntes det blåste litt, så da fikk jeg pledd også.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar