torsdag 1. april 2010

En dame med klare meninger

Nå begynner vi å bli litt kjent med hverandre - eller det er kanskje jeg som prøver å tøye grensene. Jeg har da klart å komme meg opp i sofaen - hahaha 1-0 til meg :)













Det er så deilig å ligge i sofaen og sove. I natt måtte mamma sove på Eivind sitt rom sammen med meg. Da bråka jeg skikkelig igjen - men da tror jeg mamma syntes det var i det seneste laget og hun tok meg og la meg uten et ord i sengen og holdt meg nede til jeg roet meg - tenkte det var best å være snill da - våknet et par ganger og vekket henne - men hun bare la hånden på meg og sa ikke noe - så jeg holdt meg stille. Men klokka seks da fikk jeg komme opp i sengen - og da sov jeg 2 timer på armen til mamma - da vant jeg litt igjen da :)

Eivind har tatt frem et lite agilityrør - det er moro det - jeg løper frem og tilbake og Eivind ler så han griner...hehehe. Har vært en del ute også - fått base litt i snøen - deilig å være ute og få frisk luft. I dag skal vi få besøk av bestefaren og bestemoren til Eivind og tante Anne, det gleder jeg meg til - er så hyggelig å få besøk.




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar