tirsdag 20. april 2010

Å grave er moro!

Tja, hva skjedd her siden sist.......mye rart egentlig. På fredag var jeg og Eivind på overnattingsbesøk hos pappaen til Eivind og Kira. Eivind og pappaen hans har bildilla - så vi dro først en tur opp til NMK Gardermoen - der var det billøp. Gadd egentlig ikke å se så mye på bilene - men det var noen kjempestore sandhauger der......det var moro det. Så Eivind så på bilene og jeg gravde så støvskyene stod.

Fikk leke masse med Kira også da - pappaen til Eivind er litt redd for at jeg ikke skal få nok hvile - så da jeg la meg litt nedpå - var han raskt ute og ba Kira la meg være...........det var bare det at jeg klarte ikke å ligge stille mer enn halvt minutt om gangen - da måtte jeg liksom bort og tygge litt på henne :) Vi var flinke og sov hele natten (jeg sov sammen med Eivind). Dagen etter var det full rulle - så da lekte vi masse før jeg skulle hjem til mamma - da var jeg så full av sand og bøss - så mamma spyla meg i oppvaskkummen.På søndag hjalp meg mamma i hagen - hun klippet busker og gravde i jorda - så endte jeg opp i oppvaskkummen igjen.


På onsdag fikk jeg være med mamma og hilse på hennes gamle treningsgruppe. Da fikk jeg møte Labradoodlen Raptus - han var stor og kul - og Groenendalen Joy - hun syntes det var moro å gjete meg. De var veldig store da. Jeg kommer nok til å hilse på dem flere ganger. Neste uke skal jeg begynne på valpekurs - det skal Kira også - det blir moro.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar