torsdag 3. juni 2010

Fotball og bading

I går var jeg med og så på Eivind spille fotball i Idrettsparken. Kira kom også - hun har begynt å kjefte litt på pappaen sin...hehehe... morsomme Kira :) Lotta var også der (fransk bulldog) - hun var ikke så veldig interessert i å leke da........hun lager så mye rare lyder med nesa si...hehehe

Da kampen var ferdig gikk jeg, Kari, Eivind og mamma rundt Nordbytjernet - og jeg ploppa uti med en gang. De andre ler av meg.... de sier jeg ser så rar ut når beina er våte og resten av kroppen er tørr.......Eivind kalte meg en sau......hmmmm - han fikk igjen - jeg satt pirajatenna mine i rompa hans.

På Nordbytjernet er det en fin badeplass for hunder - der møtte vi Buddy (Golden retriever på 4 år), han lå og vaka uti vannet og tittet på småfisken - det måtte jeg også gjøre - så jeg hoppet like godt fra en stein og rett ut i vannet.....ups!!!!!! der var det dypt - JEG KAN SVØMME!!!!! i hverfall 3 tak. Så fikk Eivind fisket meg opp. Så moro da!!!! Bade mer!!! Mamma sier hun skal kjøpe en liten svømmevest til meg - så kan jeg etterhvert bade sammen med Eivind.

Skolen til Eivind streiker - uff så leit da.....hehe.... det synes ikke jeg og Eivind ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar